dilluns, 13 de juliol del 2009

Vueling? No, gràcies!

Per aquelles coses del low cost, vam comprar, ara fa uns dies, un bitllet d'avió amb destinació a una ciutat europea. L'empresa era Vueling, aquella que fa uns anys va fer fallida i que ara ha absorbit una altra empresa anomenada Clickair. Doncs bé, per culpa del tren de rodalies (quin desastre!) i que, un cop a l'aeroport del Prat, cal travessar dues terminals per trobar l'estand de Vueling, per culpa, doncs, de tot plegat, vam arribar al taulell 30 minuts abans que sortís el vol.

La sorpresa va ser que NO ens van deixar pujar a l'avió adduint que hi havíem d'haver arribat abans. Els passatgers, ens van dir, ja estaven embarcant i faltaven 10 minuts perquè tanquessin les portes... però NO podíem pujar a l'avió perquè les normes de la companyia així ho establien. La nostra cara d'incredulitat va anar canviant en qüestió de segons cap a la indignació més absoluta. Havíem arribat tard, és cert, però érem allà, traient el fetge per la boca, per poder agafar un avió que teníem pagat i al qual aquella senyora NO ens deixava pujar... tot i que en aquell mateix moment els passatgers estaven embarcant!!!

El tracte del personal de Vueling va ser deplorable, tant de l'"auxiliar" com del "supervisor", que ens va obsequiar amb perles com "A mi nada me quita el sueño" o "Me da igual todo, me quedan 15 días"... Al final, vam haver de comprar dos bitllets nous (a una altra empresa, naturalment) i esperar-nos 7 hores a l'aeroport. La broma ens va costar 300 euros i molt de temps perdut.

Vam fer totes les queixes possibles... i ja es veurà si serviran d'alguna cosa. Només espero que aquesta companyia s'adoni que, amb un personal tan malcarat com el que té, serà difícil que pugui competir en aquesta jungla de les companyies aèries. De moment, ja ha perdut uns clients. Nosaltres, amb Vueling, mai més!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada